Огородный джентельмен

Друзья, летом совершенно выпадаешь из жизни блога. По крайней мере, мне это хорошо удается.  Очень много соблазнов, тем более , когда живешь у моря - оно требует к себе пристального внимания)))) 
Поэтому сегодня я с одной работой и одной фотографией. 
Любимый Страшила, который теперь согревает своим присутствием мой цветочный подоконник))))

 Это первое знакомство  с пластиковой канвой и со схемами Ольги Антроповой , больше , наверное, известной как makitra
Знакомство прошло удачно, теперь в работе у меня очаровательный  Олин кораблик, который хочется сделать новогодней игрушкой.

Лето безудержно стремится попрощаться с нами, очень не хочется, но надо его отпускать....Всем желаю солнечного настроения, пусть уже и  с нотками осени!

Комментарии

  1. Очаровательный страшила! Непонятно только какого роста))) Выглядит не очень высоким))) У меня тоже на столике между цветочных горшков живет страшила ,очень гармонично вписался туда! Заходите посмотреть ))))

    ОтветитьУдалить
  2. Дина, симпатичный какой Сташила!:) Здорово осваивать новые материалы, интересно!

    ОтветитьУдалить
  3. какой совсем не страшненький, а очень симпатичный! :)

    ОтветитьУдалить
  4. И у меня такой есть! Радует своим оптимизмом))

    ОтветитьУдалить
  5. Привет пропадущей от такой же пропадущей! Понимаю тебя, сама такая. )))
    Чучело огородное обалденное! Фото тоже! Коробочка - отпад!
    У меня есть такая схема, я купила её летом у Оли. Носилась с ней, планируя вышить, но так и не смогла найти время даже на такую малышку. Но обязательно вышью это пугало, без него мне никак на своём огороде. )))
    Сейчас зашла ВКонтакт и посмотрела твой кораблик. Это ж чудо какое! Прелесть-прелестная!
    Ну и с освоением пластиковой канвы тебя! Понравилось?
    Я ещё купила схему часов у И.Наниашвили. Буду вышивать зимними вечерами.

    А море оно такое... Точно-точно, требует к себе пристального внимания. )))

    ОтветитьУдалить
  6. Я ЗАРАЗ ФІНАНСАВАЛЬНА ЗАПАСТАЎЛЯЕ Крэдыт, які я атрымаў ад LFDS. Я хацеў бы паведаміць пра гэта інфармацыяй грамадскасці пра тое, як я ўвайшоў у кантакт з містэрам Бенджамінам пасля таго, як я страціў працу і атрымаў адмову ў пазыцы ў маім банку і іншых фінансавая ўстанова з-за майго крэдытнага бала. Я не магла плаціць зборы сваіх дзяцей. Я быў ззаду па рахунках, які збіраўся выкінуць з дому з-за маёй няздольнасці плаціць арэнду. Менавіта ў гэты перыяд маіх дзяцей забралі ў мяне прыёмныя сем'і. Затым я накіраваўся шукаць сродкі ў Інтэрнэце, дзе я страціў 3670 долараў, якія я пазычыў у сяброў, якіх я сарваў з двух інтэрнэт-крэдытных кампаній. Пакуль я не прачытаў пра: пазыку ў Інтэрнэце (Lfdsloans@outlook.com) дзе-небудзь у Інтэрнэце, усё яшчэ не пераканаў з-за таго, што я перажыў, пакуль мой сваяк, які з'яўляецца духавенствам, таксама не расказаў мне пра існуючую схему пазыкі ў вельмі нізкая працэнтная стаўка 1,9 %% і выдатныя ўмовы пагашэння без штрафу за дэфолт. У мяне няма іншага выбару, як звязацца з імі, што я рабіў праз тэкст + 1-989-394-3740, і містэр Бэнджамін адказаў мне назад. Гэты дзень быў самым лепшым і самым вялікім днём у маім жыцці, які ніколі нельга забыць, калі я атрымаць крэдытнае папярэджанне ў памеры 400 000,00 USD, памер я паступiў. Я эфектыўна выкарыстаў пазыку, каб пагасіць свае даўгі і адкрыць бізнес, і сёння я і мае дзеці так шчаслівыя і выкананы. Вы можаце таксама звязацца з імі па электроннай пошце: (Lfdsloans@outlook.com) WhatsApptext: Даведка: + 1-989-394-3740 Чаму я гэта раблю? Я раблю гэта, каб зэканоміць столькі, хто мае патрэбу ў пазыцы, каб не стаць ахвярай аферыстаў у Інтэрнэце. Дзякуй і Бог дабраславіў вас усіх, я Аляксандр Арцём з парку Гарызонт да н.э., Украіна.

    ОтветитьУдалить
  7. Добры дзень, мяне завуць Хамдала, я дэвелапер з Іарданіі, я б настойліва рэкамендаваў філіял Unicredit у Італіі, калі вы думаеце аб фінансавых рашэннях або пазычаеце грошы. Яны заўсёды прымушалі мяне адчуваць, што я іх адзіны кліент, і час іх чаргі для адказаў быў неверагодна добрым. Я хачу падзякаваць ім за выдатнае абслугоўванне кліентаў і за сродкі праекта ў памеры 3 500 000,00 долараў, якія я атрымаў ад іх. Калі вам патрэбна фінансаванне для бізнесу, асабістага бізнесу, праектаў, інвестыцый і кансалідацыі запазычанасці, звяжыцеся з імі па электроннай пошце ніжэй і паведаміце ім, што я вас накіраваў. Звяжыцеся з імі сёння. Назва кампаніі: філіял Unicredit Італія. Электронная пошта: Unicreditbranchitaly@accountant.com
    WhatsApp ; +393509811524

    ОтветитьУдалить
  8. ГАТОВЫ МАЕ СВЕДЧАННЕ

    Мяне завуць Алі Алааэльдзін з Кувейта, я звязаўся з аддзяленнем Unicredit у Італіі па пазыцы для бізнес-пазыкі ў памеры € 40 000,00, потым мне сказалі, што трэба пагадзіцца на неабходную суму пазыкі, пасля таго, як я зноў рызыкнуў, таму што я так адчайна хацеў стварыць кампанію да найбуйнейшага сюрпрыз, сума пазыкі была дададзена на мой банкаўскі рахунак на працягу 48 гадзін без аніякага ціску, каб атрымаць пазыку. Я быў здзіўлены, таму што я першапачаткова стаў ахвярай афёры! Калі вы зацікаўлены ў атрыманні любой сумы пазыкі і пражываеце ў любой краіне, я раю вам звязацца з філіялам Unicredit Italy па пазыцы па электроннай пошце: Unicreditbranchitaly@accountant.com
    WhatsApp ; +393509811524

    ОтветитьУдалить
  9. Усім добрага дня.
    мяне завуць Махамед Руфаіда з Марока. я жыву ў Беларусі Мінск хацеў падзяліцца невялікім сведчаннем таго, як мне ўдалося атрымаць фінансавы прарыў пасля доўгага часу пакут ад так званых ашуканцаў. Філіял Unicredit у Італіі дапамог мне стаць тым, кім я з'яўляюся зараз, пасля таго, як я атрымаў пазыку ў памеры 125 000,00 долараў ЗША ад службы іх кампаніі, яны законныя, усім трэба з імі працаваць, яны законныя, я ім давяраю, яны законныя, усе звяжыцеся з імі праз гэтыя дэталі

    Адрас электроннай пошты: Unicreditbranchitaly@accountant.com
    WhatsApp ; +393509811524.

    звяжыцеся з імі сёння і пазбаўцеся ад даўгоў і забяспечце фінансавую стабільнасць Філіял Unicredit Італія.

    ОтветитьУдалить
  10. Я жыву ў Францыі і сёння я шчаслівая жанчына, я проста хачу сказаць усім, што вы можаце атрымаць законную пазыку без затрымак, я атрымала пазыку ў памеры 15 000,00 долараў ад гэтай выдатнай кампаніі, яны лепшыя, і ім давяраюць вы можаце звязацца з імі для атрымання любой пазыкі па электроннай пошце: Unicreditbranchitaly@accountant.com або WhatsApp/call: +393509811524 І яны знаходзяцца ў еўрапейскай частцы свету.

    Назва кампаніі: Unicredit
    Unicreditbranchitaly@accountant.com
    WhatsApp ; +393509811524.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий